• head_banner_01

Prodotti TANSO

Cina Informazioni cumuni di fabbrica di Screw è furnitori | Tanso

Attualmente, i materiali di viti usati in Cina sò 45 azzaru, 40Cr, acciaio ammoniatu, 38CrMoAl, liga di alta temperatura, etc.

1) L'azzaru N ° 45 hè bonu è hà una bona funzione di trasfurmazione, ma a so resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'anziane sò poveru.
Trattamentu di calore: Hb220-270 striatu è temperatu, quenching ad alta frequenza hrc45-48.

2) A funzione di 40Cr hè megliu cà quella di 45 acciai, ma spessu deve esse placcata cun una capa di cromu per migliurà a so capacità di corrosione è resistenza à l'usura. Ma u requisitu di strata di cromatu hè più altu, a capa di plating hè troppu fina è facili da indettà, troppu spessa, hè faciule di cascà, ma dopu à cascà, accelera a corrosione, chì hè stata menu usata.
Trattamentu termale: hb220-270 temperatu, HRC chrome dduratu> 55

3) L'azzitru di nitricatura è 38CrMoAl anu una funzione cumpleta eccellente è sò assai usati. In generale, a capa di nitruzione hè 0,4-0,6 mm. Ma stu tipu di dati pò resistà a corrosione di u cloru di l'idrogenu cù bassa capacità è prezzu elevatu.

4) i dati di superalloy sò superiori di altre dati. I dati ùn anu micca bisognu à esse piazzate. A maiò parte d'elli sò usati in u vituuru senza halogen crudu di a macchina stampata per iniezione. I dati anu alta funzioni anti-ossidazione, anti-corrosione è anti-aging, è u trattamentu termale hra55`60.

U vitellu d'iniezione hè operatu in alta temperatura, pressione alta, torque meccanicu è ambiente friczione altu per un bellu pezzu. I primi elementi sò richiesti da e cundizioni di processu, è e perdite per frizione sò inevitabbile. In generale, u vitale hè stata nitridata in superficia per migliurà a durezza di a superficia, vale à dì per migliurà a resistenza di usura. Eppuru, se a causa di l'usura hè trascurata, se l'usura ùn hè micca ridutta quant'è pussibule, a vita operativa di u vitore serà ridutta assai.

A seguente spiega e cause di l'usura di i viti è e manere di riduce l'usura
1. Ogni plastica hà una aspirazione scala di temperatura di processazione plastificante. A temperatura di trasfurmazione di a barrica deve esse cuntrullata per esse vicinu à questa scala di temperatura. U plastica granulosa entra in u barile di l'alimentazione da a tramoggia, è ghjunghje prima a sezione d'alimentazione, chì inevitabilmente mostrà friczione secca. Quandu queste plastiche sò mancanti di calore è a fusione hè inghjustata, hè faciule fà furmà u muru internu di u canna è l'usura esterna di u vitore. Grafia simile, in a seccione di strittazione è a sezione di omogeneizazione, se u statu di fusione di a plastica hè disordinatu, furmarà ancu un usu addizionatu.

2. A velocità deve esse aghjustata bè. Perchè alcuni plastichi sò aghjuntu cù agenti di rinfurzamentu, cum'è fibra di vetro, minerale o altre fille. A friczione di questi materiali nantu à materie prime metalliche hè spessu assai più grande di quella di e plastiche fuse. In iniezione di questi plastichi, se l'alta velocità hè aduprata, u migliuramentu di a forza di shear nantu à u plasticu rinfurzà ancu e fibre currispondentemente più sfritte. I fibri triturati anu estremità forti è portanu un Potente aghjuntu. Quandu i minerali inorganici lampanu à alta velocità annantu à a superficia di u metallu, u so effettu di scraping ùn hè micca chjucu. Per quessa, a vitezza ùn deve esse aghjustata troppu.


Tempu di riposu: Ghjugnu 03-2020